Muczynski

wojciech.muczynski@mfinanse.pl

Polityka prywatności

I. INFORMACJE OGÓLNE

  1. Niniejszy dokument określa zasady prywatności w Stronie Internetowej wojciechmuczynski.pl (dalej jako „Strona Internetowa”) oraz ma na celu poinformowanie o sposobie wykorzystywania przez Strona Internetowa Państwa danych osobowych, względem których spełniamy wszystkie wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2002.144.1204 z późn. zm.).

  2. Administratorem danych w Stronie Internetowej jest Wojciech Muczyński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Wojciech Muczyński (adres siedziby: ul. Scaleniowa 20/1, 15-780 Białystok, adres do korespondencji: ul. Scaleniowa 20/1, 15-780 Białystok), NIP 8461605142, REGON 200463596, adres poczty elektronicznej: wojciech.muczynski@mfinanse.pl oraz numer telefonu kontaktowego: +48 512 707 457

II. DANE OSOBOWE – RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH, CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH

  1. Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w przypadku:
    1. korzystania z Strony Internetowej, w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania Państwu treści gromadzonych w Stronie Internetowej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy)
    2. gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze – art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
    3. gdy przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora polegających na dbaniu o interesy i dobry wizerunek Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią),
    4. gdy przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora polegających na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników w Stronie Internetowej w celu doskonalenia stosowanych funkcjonalności na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią).
  2. Podczas korzystania ze Strony Internetowej mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności adres IP przypisany do Państwa komputera lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.

III. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH

  1. W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, Państwa dane osobowe będą przechowywane przez Administratora tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi wygaśnięcia obowiązku archiwizacji wynikającego z przepisów prawa, w tym obowiązku dotyczącego przechowywania dokumentów księgowych lub przedawnienia ewentualnych roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi sześć lat, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata.
  2. W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda, Państwa dane osobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres niezbędny do korzystania z usługi, w ramach wykonania której doszło do udostępnienia danych osobowych Klienta, aż do momentu wycofania zgody, a po wycofaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi wygaśnięcia obowiązku archiwizacji wynikającego z przepisów prawa, w tym obowiązku dotyczącego przechowywania dokumentów księgowych lub przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi sześć lat, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata.
  3. W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest spełnianie przez Administratora obowiązków określonych w przepisach prawa, Państwa dane osobowe będą przechowywane przez Administratora do czasu zrealizowania przez niego obowiązków wynikających z przepisów prawa.
  4. W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora Państwa dane osobowe będą przechowywane przez Administratora w czasie trwania takiego interesu bądź do czasu zgłoszenia przez Państwa skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych.

IV. PODMIOTY, KTÓRYM BĘDĄ UDOSTĘPNIANE DANE OSOBOWE KLIENTA

Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być podmioty realizujące na zlecenie Administratora zamówienie i zajmujące się jego obsługą, m.in.: dostawcy rozwiązań informatycznych, przedsiębiorstwa świadczące usługi marketingowe, dostawcy usług telekomunikacyjnych, kancelarie prawne oraz uprawnione organy państwowe. Państwa dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom w celach komercyjnych.

V. PRAWA KLIENTA W OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. Przysługuje Państwu prawo do:
    1. żądania od Administratora dostępu do Państwa danych osobowych przechowywanych przez Administratora, 
    2. żądania od Administratora sprostowania Państwa danych osobowych przechowywanych przez Administratora, jeżeli są nieprawidłowe,
    3. żądania od Administratora niezwłocznego usunięcia Państwa danych osobowych, o ile spełnione zostaną przesłanki określone w art. 17 RODO,
    4. żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych, o ile spełnione zostaną przesłanki określone w art. 18 RODO,
    5. żądania od Administratora otrzymania i przenoszenia Państwa danych osobowych, o ile spełnione są przesłanki określone w art. 20 RODO,
    6. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych, o ile spełnione są przesłanki określone w art. 21 RODO,
    7. cofnięcia zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w dowolnym momencie, jeżeli dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
    8. wniesienia skargi na Administratora do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00.
  2. Mogą Państwo skorzystać z praw wskazanych w ust. 1 poprzez złożenie Administratorowi właściwego oświadczenia woli:
    1. drogą pocztową na adres: ul. Scaleniowa 20/1, 15-780 Białystok
    2. za pomocą poczty elektronicznej na adres: wojciech.muczynski@mfinanse.pl
  3. Państwa dane osobowe nie będą służyły zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
  4. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

VI. NARUSZENIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

W przypadku naruszenia ochrony danych osobowych, Administrator bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 72 godzin po stwierdzeniu naruszenia zgłasza je organowi nadzorczemu – (Prezesowi Urzędu Ochrony Danych Osobowych), chyba że jest mało prawdopodobne, by naruszenie to skutkowało ryzykiem naruszenia praw lub wolności osób fizycznych. Do zgłoszenia przekazanego organowi nadzorczemu po upływie 72 godzin, Administrator dołącza wyjaśnienie przyczyn opóźnienia. Jeżeli naruszenie ochrony danych osobowych może powodować wysokie ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych, Administrator bez zbędnej zwłoki zawiadamia osobę, której dane dotyczą, o takim naruszeniu.

VII. PLIKI COOKIES

  1. W naszym Stronie Internetowej używamy plików cookies. Zapisywane są one na urządzeniu końcowym osoby odwiedzającej Stronę Internetową, jeżeli przeglądarka internetowa na to pozwala. Pliki cookies zwykle zawierają nazwę domeny, z której pochodzą, swój „czas wygaśnięcia” oraz indywidualną, losowo wybraną liczbę identyfikującą. Informacje zbierane za pomocą plików cookies pomagają Administratorowi dostosowywać oferowane produkty do Państwa indywidualnych preferencji i rzeczywistych potrzeb. Dają też możliwość opracowywania ogólnych statystyk odwiedzin prezentowanych produktów w Stronie Internetowej.
  2. Pliki cookies wykorzystywane przez Stronę Internetową można podzielić według następujących kryteriów:
    1. ze względu na ich dostawcę:
      1. własne (tworzone przez stronę Stronę Internetową Administratora),
      2. należące do osób/podmiotów trzecich (innych niż Administrator),
    2. ze względu na ich okres przechowywania na urządzeniu osoby odwiedzającej Strona Internetowa:
      1. sesyjne (przechowywane są do czasu wylogowania się ze Strony Internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej),
      2. stałe (przechowywane są przez określony czas, zdefiniowany przez parametry każdego pliku lub do czasu ręcznego usunięcia),
    3. ze względu na cel ich stosowania: 
      1. niezbędne (umożliwiają prawidłowe funkcjonowanie Strony Internetowej),
      2. funkcjonalne (umożliwiają dostosowanie Strony Internetowej do preferencji osoby odwiedzającej stronę),
      3. analityczne i wydajnościowe (gromadzą informacje o sposobie korzystania ze Strony Internetowej),
      4. marketingowe, reklamowe i społecznościowe (zbierają informacje o osobie odwiedzającej stronę Strony Internetowej w celu wyświetlania tej osobie spersonalizowanych reklam i prowadzenia innych działań marketingowych w tym również na stronach internetowych odrębnych od Strony Internetowej, takich jak portale społecznościowe).
  3. Administrator wykorzystuje pliki cookies w celu:
    1. dostosowywania zawartości Strony Internetowej do indywidualnych preferencji Użytkownika (np. dotyczących kolorów, rozmiaru czcionki, układu strony) oraz optymalizacji korzystania ze Strony Internetowej (pliki Cookies funkcjonalne),
    2. prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania ze Strony Internetowej (pliki Cookies analityczne)
  4. Przy pierwszej wizycie na stronie naszego Strony Internetowej zwracamy się do Państwa o wyrażenie zgody na stosowanie opcjonalnych plików cookies, czyli takich które nie są niezbędne do prawidłowego działania witryny (poprzez kliknięcie pola „Zaakceptuj wszystko”). Możliwe jest również odmówienie zgody na wykorzystywanie wszystkich opcjonalnych plików cookies (poprzez kliknięcie pola: „Odrzuć”) bądź wyrażenie wyrażenie bądź odmówienie wyrażenia zgody na wykorzystywanie tylko poszczególnych rodzajów plików cookies (poprzez kliknięcie pola „Niestandardowe uprawnienia”). Ponadto w każdym czasie mają Państwo możliwość określenia warunków korzystania z plików Cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki.  Oznacza to, że można częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików Cookies – w tym ostatnim wypadku jednak może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności Strony Internetowej.
  5. Ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies są istotne z punktu widzenia zgody na korzystanie z plików Cookies przez naszą Stronę Internetową. Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej oraz na poniższych stronach (wystarczy kliknąć w dany link):
    1. w przeglądarce Chrome
    2. w przeglądarce Firefox
    3. w przeglądarce Internet Explorer
    4. w przeglądarce Opera
    5. w przeglądarce Safari
    6. w przeglądarce Microsoft Edge
  6. Administrator może korzystać w Stronie Internetowej z usługi Google Analytics, dostarczonej przez firmę Google Ireland Limited (Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia). Usługa ta pomaga Administratorowi prowadzić statystyki i analizować ruch w Stronie Internetowej. Gromadzone dane przetwarzane są w ramach powyższej usługi do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu Stronie Internetowej i analizie ruchu w Stronie Internetowej. Dane te mają charakter zbiorczy. Administrator korzystając z powyższych usług w Stronie Internetowej gromadzi takie dane jak źródła i medium pozyskania odwiedzjących Strona Internetowa oraz sposób ich zachowania na stronie Strony Internetowej, informacje na temat urządzeń i przeglądarek z których odwiedzają stronę, IP oraz domenę, dane geograficzne oraz dane demograficzne (wiek, płeć) i zainteresowania.
  7. Możliwe jest zablokowanie w łatwy sposób przez daną osobę udostępniania do Google Analytics informacji o jej aktywności na stronie Strony Internetowej – w tym celu można na przykład zainstalować dodatek do przeglądarki udostępniany przez firmę Google Ireland Ltd. dostępny tutaj: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl.

Polityka prywatności jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana. 

Niniejsza wersja polityki prywatności obowiązuje od dnia 21.10.2024 r.